Правила та Умови бронювання

1. Оплата за проживання і послуги, що надаються Готелем, здійснюються готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картками, згідно чинного в готелі прейскуранта. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в гривнях. Діти до 6 років без додаткового місця проживають в готелі безкоштовно.

2. Для гарантованого бронювання номера в готелі, здійснюється передоплата в розмірі вартості однієї доби проживання з подальшою оплатою при заїзді суми, що залишилася за весь період проживання. У разі негарантованого бронювання, готель залишає за собою право анулювати номер без попередження Гостя в разі отримання інших заявок на гарантоване бронювання на ці ж дати.

3. При бронюванні номера в готелі, на мобільний телефон клієнта (який вказується при бронюванні) приходить SMS підтвердження броні. У разі, якщо клієнту не прийшло SMS підтвердження, йому необхідно повідомити про це готель, тоді буде повторно вислане підтвердження. Якщо клієнт залишив невірні дані або не виходить на зв'язок у день заселення, щоб підтвердити заїзд і не має гарантованого бронювання (оплаченої першої доби проживання), тоді таке бронювання буде скасоване.

4. Для бронювання групових заселень (більше 10 чол.) необхідно вислати заявку у довільній формі на електронну пошту готелю palmalviv@gmail.com. Групові бронювання по телефону не здійснюються.

5. При запізненні гостя більш ніж на добу гарантована бронь анулюється, передоплата за першу добу проживання поверненню не підлягає.
 
6. Умови ануляції номерів в Готелі: гість може анулювати номер без штрафних санкцій за 3 дні до дати прибуття в готель, в іншому випадку стягуються кошти у розмірі першої доби проживання в готелі.

7. Оплата за проживання у Готелі здійснюється при поселенні. У разі бронювання гостем номера на 3 доби або більше, оплата здійснюється не менше ніж за три доби.

Правила проживання в готелі

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Ці Правила розроблено на основі чинного Законодавства України, указів Державного Комітету України про житлово-комунальне господарство, Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, та з урахуванням вимог Ради Міжнародної готельної асоціації. 
2. Готель «Пальма», м. Львів гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.
3. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, паління та непокору законним вимогам адміністрації.
4. Відгуки та пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора готелю.

ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ
1. Готель працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Розрахунковий час - 14:00, час заїзду в готель - 14:00, час виїзду - 12:00.
2. Сніданок можна придбати на рецепції готелю в адміністратора.
3. У разі необхідності зберігання вашого багажу, Ви можете скористатися багажною кімнатою, що знаходиться на рецепції у адміністратора. Будь ласка, залишайте цінні речі та документи в сейфі на рецепції. Готель не несе відповідальності за речі, залишені без догляду в номері.
4. Додаткові безкоштовні послуги готелю: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, послуга будильник, користування кімнатою прийому їжі та побутовою кімнатою.
5. Просимо вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло та інші електроприлади. У разі пошкодження майна Готелю, клієнт зобов’язується компенсувати його у повному обсязі.
6. Гості Готелю беруть до уваги і не заперечують проти використання на території Готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і особистих апартаментів гостя.

З метою забезпечення порядку та безпеки в готелі забороняється:

1. Палити в номерах, холах і приміщеннях.
2. Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання.
3. Передавати стороннім особам ключі від номера.
4. Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.
5. Проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, якi небезпечні для життя і здоров'я оточуючих.
6. Переставляти і виносити меблі з номера.
7. Порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів.
8. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров'я або майна інших осіб.
9. Заподіювати шкоду майну готелю.
10. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати та реєстрації їх перебування в готелі.
11. Розміщувати в номерах домашніх тварин, без погодження з адміністрацією готелю. (див. Додаток до Правил проживання в Арт - готелі «Пальма» **)

Додаток до Правил проживання в Арт - готелі «Пальма» **
Правила проживання гостей з тваринами
- Гість зобов’язаний привезти з собою спеціальний килимок або спеціальну клітку для домашньої тварини.
- Гість зобов’язаний вигулювати собак середніх і великих розмірів тільки в намордниках.
- Вигул домашніх тварин на території готелю – заборонений.
- Годувати домашніх тварин з посуду, що належить Готелю, суворо забороняється.
- Забороняється мити домашніх тварин в душових кабінах номерів, використовувати рушники, простирадла та інші постільні приналежності, що належать готелю.
-  Забороняється вичісувати домашніх тварин в номері Готелю і холі Готелю.
-  Гість зобов’язаний забезпечити відсутність домашньої тварини під час прибирання номера співробітниками Готелю або проведення ремонтних робіт в номері.
-  При поселенні в Готель з домашнім улюбленцем, гість зобов’язаний внести грошовий депозит у розмірі ціни номеру за можливі ризику пошкодження готельного майна. При відсутності збитків, по закінченні проживання в Готелі, грошовий депозит повертається. У разі випадку більш глибокого пошкодження готельного майна гість зобов’язаний внести додаткові грошові кошти, щоб покрити наслідки збитків.
-  Готель залишає за собою право розірвати угоду з гостем, який проживає з тваринами у разі порушення правил проживання, у разі агресивного, неадекватного, галасливої поведінки домашньої тварини.

З питань додаткової інформації про послуги Готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора Готелю. 

У разі порушення правил проживання, встановлених у готелі, адміністрація має право відмовити Гостю в подальшому проживанні.